Kevsor Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Hei, kjøpte meg akuratt Logitech G25 og fant ut noe som jeg lurer på er normalt eller feil... Jeg startet ved å sette opp innstillingene i Live For Speed, kom frem der jeg skulle legge opp 3 gir og høyere men den finner ikke noe når jeg setter den i nummer 3 så det står bare blankt. Fant også ut at den store sak saken forran girspaken som man kan skyve rundt for å få opp og ned giring, når jeg skrur på den så begynner girspaken å gå bakover og litt over halveis stopper den og den snurre greia... har jeg fått Et produkt som ikke virker? Takker for svar.
Gjest Slettet+212343 Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 når du skal skifte mellom 6-trinns og "opp/ned" giring, bruker du den grå bryteren på girkonsollen. for å få den rundt må du trykke ned selve girstanga.
Gjest Slettet+212343 Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 nå har ikke jeg prøvd live for speed, men antar at det er en innstilling for bruk av H-gir?
freke Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Hei, kjøpte meg akuratt Logitech G25 og fant ut noe som jeg lurer på er normalt eller feil... Jeg startet ved å sette opp innstillingene i Live For Speed, kom frem der jeg skulle legge opp 3 gir og høyere men den finner ikke noe når jeg setter den i nummer 3 så det står bare blankt. Fant også ut at den store sak saken forran girspaken som man kan skyve rundt for å få opp og ned giring, når jeg skrur på den så begynner girspaken å gå bakover og litt over halveis stopper den og den snurre greia... har jeg fått Et produkt som ikke virker? Takker for svar. 9083610[/snapback] Prøvd å lese bruksanvisninga? Der står det nemmelig at hvis du trykker ned girspaken (mens den står i fri), så kan du velge H/sekvensiell med skruknappen foran stikka. Prøver du å vri uten å trykke ned girstikka, går det som du beskriver.
Kevsor Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 Jeg er en lat kar, det tar meg kortere tid å legge inn et spørsmål her og game litt enn å lese hele den Uansett, tusen takk for svar :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå