Gå til innhold

Psp Som Skjerm

Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Går det ann å bruke en Psp som en skjerm for Ps2? Skal på bilferie, og blir litt kjedelig med lite å gjøre..:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Si det. Tror ikke det egentlig men.

Til gamecube husker jeg hvertfall at jeg og kompisen min spilte på biltur, med en sånn liten skjerm.. :p

Men ikke SÅ liten. Tror desverre ikke det går an, altså. Nå har du jo psp`en du kan kose deg med da, både film og spilling... Er jo omtrent det samme!

mvh. Binko.

Skrevet
Går det ann å bruke en Psp som en skjerm for Ps2? Skal på bilferie, og blir litt kjedelig med lite å gjøre..:p

9082650[/snapback]

nope... det er ikke noen tv INNgang på den, men på den nye psp'en som kommer i høst blir det en tv UTgang.. så du kan bruke psp på tv'n..

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Går det ann å bruke en bærbar pc som skjerm da?

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Spesiell usb? Eller helt vanlig?

Skrevet

USB er USB, ikke noe annet. Litt greit om du skiller USB1.1 og USB2 da. Men de fleste bærbare pcer i dag har USB2. Men en USB1.1 kan brukes i USB2, men USB2 inni USB1.1 _kan_ føre til problemer.

Skrevet (endret)
USB er USB, ikke noe annet. Litt greit om du skiller USB1.1 og USB2 da. Men de fleste bærbare pcer i dag har USB2. Men en USB1.1 kan brukes i USB2, men USB2 inni USB1.1 _kan_ føre til problemer.

9084895[/snapback]

men porten er sånn mini-usb. slik som mange fotokameraer har. så da må du skaffe deg en sånn ledning...

(whups! nå var jeg fortsatt på psp... hehe)

Endret av Plutoo
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Så, jeg har en sånn ledning.. Kan jeg bare bruke den bærbare som skjerm da?

Skrevet

Det går ihvertfall ikke å bruke PSP'n som skjerm for en PS2. Da må du enten skaffe deg en lite LCD skjerm, som man kan bruke i bil istedet. (Slike pakker med 2 skjermer, og en dvd spiller er blitt veldig billig. Vil tro at de skjermene har en komposittinngang som du kan kjøre PS2 signalet inn i.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...