RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 (endret) Noen som er interessert i og spille NWN 2 coop i kveld? Enten hovedhistorien eller en modul. Hvis vi spiller hovedhistorien så er det vel best og starte fra starten av med en lv.1-2 karakter. Hvis vi skal bruke en modul så kunne jeg tenke meg denne her: Nestlehaven Den ser ut til og være basert på en level 9 karakter men du blir automatisk tatt opp til level 9 hvis du er lavere og det er sikkert ikke noe problem og spille flere. Det hadde ihvertfall vært tøft og spille igjennom en historie som jeg ikke har spillt før. Det er den nederste filen som du trenger. Den som er merket som 1.15 Du plasserer den i My Documents > Neverwinter Nights 2 > Modules Nå prøver vi hamachi.. Endret 15. juli 2007 av RougeAlien
Arang Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 (endret) Er dette NWN 2 eller bare NWN? EDIT: Doh, NWN 1-mods skal vel ikke i NWN 2. Jeg blir med, hvis jeg får det til å funke. Endret 15. juli 2007 av Arang
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 (endret) Er dette NWN 2 eller bare NWN? EDIT: Doh, NWN 1-mods skal vel ikke i NWN 2. Jeg blir med, hvis jeg får det til å funke. 9078740[/snapback] Ja sorry jeg gjorde en kjempefeil! Det er NWN 2. Så ikke last ned hvis du ikke har NWN 2. Endret 15. juli 2007 av RougeAlien
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Jeg må bare patche først. 9079026[/snapback] Ok da ser jeg deg inne på serveren? Kult. Jeg spiller forøvrig en cleric og jeg venter i starten til det er nok folk.
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 (endret) Husk på at alle må laste ned siste patch og så laste ned modulen som du finner link til i første post også bør du da installere modulen etter at du har patchet spillet. Jeg er inne på serveren nå og venter på at flere skal komme. Kategori: Story Server navnet: Norskefaen Passord: greven Endret 15. juli 2007 av RougeAlien
Arang Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Jeg får "This server appears to be behind a firewall or network and may not be reachable", så "Server is not responding: Timed out". Kan du prøve å skru av brannmuren din?
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Jeg får "This server appears to be behind a firewall or network and may not be reachable", så "Server is not responding: Timed out". Kan du prøve å skru av brannmuren din? 9079197[/snapback] Prøv igjen nå
Arang Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Beklager, men det funker visst ikke. Er du sikker på at det går an å spille flere spillere på denne modulen? Jeg ser den ligger i Single Player-kategorien.
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Beklager, men det funker visst ikke. Er du sikker på at det går an å spille flere spillere på denne modulen? Jeg ser den ligger i Single Player-kategorien. 9079302[/snapback] Jeg trodde det ville gå alikevel.
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Vi kan godt spille hovedhistorien i stedet hvis du ikke har en bedre ide.
Arang Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Det høres ut som en god ide. Hvis det i det hele tatt går an å spille denne i multiplayer er det sannsynligvis vanskeligere enn vi klarer (eller jeg klarer, i det minste).
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 (endret) Kanskje denne? B2: Keep on the Borderlands Den er singleplayer OR multiplayer 1-4 players Endret 15. juli 2007 av RougeAlien
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 (endret) Jeg har skiftet servernavn til Norskefaen men passord og kategori er det samme. Starter serveren opp nå så ses vi forhåpentligvis der inne snart. Endret 15. juli 2007 av RougeAlien
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 HVis du fortsatt har hatt problemer så kan du prøve igjen nå.
Arang Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Jeg prøver og prøver men får fortsatt timed out. Jeg virker sikkert bra retardert nå, men kan du prøve å fjerne passordet så jeg er sikker på at det ikke er det som er feilen?
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Jeg prøver og prøver men får fortsatt timed out. Jeg virker sikkert bra retardert nå, men kan du prøve å fjerne passordet så jeg er sikker på at det ikke er det som er feilen? 9079501[/snapback] Hvis jeg fjerner passordet så kan jo hvem som helst komme inn. Og det skulle dessuten ikke ha noe og si så lenge du skriver passordet inn riktig. Det er greven enkelt og greit. Hva med du da? Har du firewall eller sånt på? Kanskje du burde slå av sånt selv også.
Arang Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har skrudd det av allerede, dessverre. Jeg har i grunnen prøvd alt jeg kommer på.
RogueAlien Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 (endret) Ok kanskje du kan prøve og hoste serveren i stedet så kan vi finne ut om det er jeg som er problemet. Jeg har router og jeg vet ikke om den kommer i veien eller noe sånt. Jeg har ihvertfall lagt ned min server så ikke prøv og se etter den i serverlista nå.. Endret 15. juli 2007 av RougeAlien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå