Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

null respons på laptop


Anbefalte innlegg

det hele startet med at laptopen begyndte å få helt svart skjerm og så datt den i dvale modus noen ganger, åso en dag når jeg skulle starte den ville ikke den starte i det hele tatt.

 

når jeg kobler i strøm kontakten ser det ut som om maskinen er på i noen få sekunder (skjermen er svart men maskina jobber og den lyspæren lyser) før maskina sler seg av. kan ta ut og inn kontakta og det samme vill skje .

 

må også si at maskina har hatt ett fall , men dette er fleere måner siden og kan ikke sjønne dette har noe med saken og gøre.

 

men jeg er litt skeptisk til og sende inn maskinen og få den reparert på garantien når cd`rommen ikke funker (stikker litt ut og virker defekt).

 

noen som vet om di vill si noe på det ? og mysser jeg garantien vist jeg begynder og skru på maskinen ?

 

vann maskina i en konkuranse så har ikke noen papirer på den bare di som fyller med maskina, er det fujitsu simense som har ansvaret for reperasjonen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare av nysjerrighet: Blinker caps-lock lyset ca 10 ganger mens maskinen er på?

 

Har nemlig til tider dette problemet selv og driver nå og søker litt rundt på nettet etter andre med samme problem. Til nå har jeg lest om folk som mener det gjelder en minnefeil. Jeg tenker jeg kommer til å ringe Dell en av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Bare av nysjerrighet: Blinker caps-lock lyset ca 10 ganger mens maskinen er på?

 

Har nemlig til tider dette problemet selv og driver nå og søker litt rundt på nettet etter andre med samme problem. Til nå har jeg lest om folk som mener det gjelder en minnefeil. Jeg tenker jeg kommer til å ringe Dell en av de nærmeste dagene.

9076425[/snapback]

 

lyset blinker ikke. er på i 10 sekund

 

kan det være samme problemet mon tro ? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...