Rollespilleren Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 I det siste har det hendt 5-10 ganger at mens jeg spiller World of Warcraft The Burning Crusade så hører jeg en klikkelyd inni maskinen, tror det er PSU-en, og det høres ut som om maskinen skulle restarte seg selv. Når denne lyden kommer jobber CPU-en veldig mye, men det kan ikke sees når jeg sjekker på Windows Task Manager. Noen sekunder etter dette skjedde kan maskinen fryse slik at jeg må bak og skru av og på power enheten før jeg kan skru maskinen på igjen. Minnes å huske at mens jeg surfet så skjedde dette en gang, men alle andre ganger har det hendt kun når jeg har spilt WoW. Hva i all verden er dette for noe? Jeg har kjørt Kaspersky online antivirus og SpyBot Search&Destroy uten å finne noe. Det hender som regel kanskje en time uti spillingen, men det skjer ikke ofte heller. Hjelp
manyquiz Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 jeg har også problemer med spillet wow og at det gjør en del div. lureri med pc'en min. det som skjer hos meg er at spillet fryser seg i combat.. altså lagg. og når det skjer, skrur utrolig nok caps lock seg av, eller er den av fra før skrur den seg på. dette har en sammenheng og jeg blir litt små-paranoid av det. tror jeg blir hacka og skal formatere ALLE hd'ene i mårra UTEN sikkerthetskopi.
Rollespilleren Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 Ag_unitframes og Bartender 3 resetter seg til default etter dette skjer, og kun disse to addons av alle jeg bruker. Nå oppdaga jeg noe veldig merkelig som skjedde i tillegg etter den ene hendelsen. Jeg hadde nettopp fått meg Fist training til roguen min, og NÅ ER DEN BORTE!
manyquiz Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 helt sykt. jeg sitter og laster ned. har god downrate. jeg åpner wow, logger meg på, boom.. linja detter ned. jeg lukker wow-applikasjonen.. TADAAA! linja oppe på millisekundet!! men kanskje maskinen har godt av en restart da.. stått på 1200 timer i strekk nå
Snak3 Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Manyquiz noe sier meg at du bruker trådløst internett? Samme skjer hos meg når jeg har cleara cachen til WoW, men skjer bare den første login :o
manyquiz Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 ja jeg har desverre trådløst internett. det er et nådeløst slit. jeg har blitt lova kabel, men det har enda ikke skjedd noe
Heart Break Kid Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 ja jeg har desverre trådløst internett. det er et nådeløst slit. jeg har blitt lova kabel, men det har enda ikke skjedd noe 9070667[/snapback] Er jo ikke verre enn å dra til nærmeste data/telebutikk å kjøpe en da.
Rollespilleren Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 GM foreslo å kjøre Repair. Fant ikke noe feil ved søk ekskludert addons sjekk.
Rollespilleren Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 Jeg har også trådløst Internett. WoW klikka igjen, men denne gangen mista jeg ikke noe. Har tatt backup av configen min slik at jeg skal slippe å fikle med alt hver bidige gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå