Bozzeye Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 (endret) Eg kjøpte meg ein DS med to spel som eg har tenkt å spele på medan eg er på ferie til Sverige forhåpentlegvis i morgon eller på søndag. Det blir ein long kjøretur sidan eg bur på vestlandet, derfor lurer eg også på ein annan ting: Kor lenge kan ein DS Lite vare når den er heilt oppladet? Men sidan DSen kan gå tom for strøm, har eg tenkt å kjøpe ein DS Lite bil adapter. Eg har nokre spørsmål om bil adapteren: Virker adapteren på alle slags biler? Kor mykje volt treng den? Lader DSen viss ein speler samtidig som ein lader? Og nokon som veit om det er butikkar i Bergen som har ein slik adapter? Og som åpner tidleg? Bilete av ein slik adapter: Endret 15. juli 2007 av Mr. Sviker
Noburu Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 (endret) Den bruker sigaretttenneren i bilen, altså 12 V. Den virker på alle biler med en sigaretttenner altså edit: DS'en skal lades også mens du spiller, ja. Endret 13. juli 2007 av nikossr
Bozzeye Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Skrevet 13. juli 2007 Eg sjønte at den bruker sigarettenarren, men no veit eg at eg i hvert fall kan spele medan eg lader. Då har du vel eigentleg svart på alle tre spørsmåla. Takk for det. Problemet er løyst og tråden kan no stengjast, viss ingen andre har bruk for å skrive i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå