Wooteman Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 hallo dere, er det noen som har spillt Trainz, bare elsker det spille og det som ikke har spillt det er det et Togspill der man kan lage sin egen jernbane og styre den et topp spill for oss som elsker lokomotiver . den enste lovlige versjonen jeg har er den første av dem. jeg hadde pirat kopi av TRS2006, men idag kjøpte jeg en lovlig versjon pcen min må reinstalleres eller at noen program som ikke helt i dass. siden det er ikke bra å laste ned spill fa nettet du ve aldri om det er virus der. men tilbake til saken jeg kjøpte spille og lurer på om , når du registere deg på siden dems. kan du laste så mye du vil da? har alltid prøvd å få tak i BR 80. men jeg har sjønnt at ikke fikk så mye ut av en pirat kopi av dette spille. GLEDER MED TIL jeg for fixa pcen igjen da blir det gode turer med Flying Scotsman det er det fineste noen gang har set i love it
Vico Skrevet 1. august 2007 Skrevet 1. august 2007 Trainz er genialt. Spill med tog spesielt, og jernbane generelt, er sterkt undervurdert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå