Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Subwoofer og forsterker til Toyota Carina e

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo! jeg har nå tenkt å kjøpe Subwoofer (basskasse) og forsterker til Toyota carina e. Jeg har fått ett tilbud på en subwoofer 12" alpine, med alt av koblinger for 1000 kr, men jeg mangler fortsatt en forsterker, jeg har nå sitti lenge og lurt på om jeg skal kjøpe veldig stort anlegg til bilen men når jeg tenker over det tror jeg ikke trenger mere en 12" eller 15". Men jeg vil ha noe som spiller bra og ikke er for dyrt, vil ikke betale mye mere en 3000 kr for subwoofer og forsterker.

Er det noen som kan hjelpe meg eller gi meg ider hva jeg kan gjøre. Finne noe som dere mener er bra som jeg kan kjøpe?

Ps: Har lagt inn bilen på mine innlegg se der hvis du lurer ossen bilen ser ut!

Mvh Kenneth :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
da anbefaler jeg denne:

dynaBel BF4501 - 1x450-1200 Watt RMS Bilforsterker

dynabel sine forsterkere yter veldig bra i forhold til pris, da de kun selges i norge (såvidt jeg vet)

9071497[/snapback]

Stemmer;) det er bra, skal se nærmere på den. Jeg får tilbud om å kjøpe en sub til 1000 men vet ikke helt om jeg skal kjøpe den, for jeg har hørt at det er litt dyrt. Men jeg trenger bare 2 kanler på forsterkern. Så har alt uten om forsterker men hvis jeg får bedre tilbud på forsterker og subb da tar jeg det selvfølgelig:)

Ps: subben er brukt i halvt år

Men takk;)

Endret av Kenneth89
Skrevet (endret)

Jeg har nå tenkt å kjøpe den basskassa eller subwoofer'n, jeg har betalt 1000 kr med kasse og ledning, det jeg trenger nå er en forsterker jeg vil helst ha mono forsterker på over 400 watt. Men jeg vil ikke ha noe veldig dyrt noe (ca 1300 - 2000 kr), subwoofer'n er en alpine subb og jeg mangler kunn forsterker'n, er det noen som kan gi meg ider på hva jeg kan kjøpe?

Tussen takk for alt av svar i forhånd :)

Endret av Kenneth89
  • 4 uker senere...
Skrevet

Nå tenkte jeg å bestille Alpine type s 10 cm høytallere i bak dør og 13 cm for dør. Så har jeg kjøpt meg alpine type s 10 " subwoofer med ferdig kasse. Så blir det at jeg kobler til alpine høytallerne til cd-spillern... og subwoofern på forsterker'n... hva kan jeg kjøpe? jeg har tenkt på mono men jeg kan også ha 2 kanal`s. Trenger ikke mere en 2 vel?

Lenge siden jeg kobler de til cd-spillern? Så vil jeg gjerne ha en rimlig pris og helst alpine type s forsterker. Men er ikke veldig viktig.

Kan noen hjelpe meg?

Mvh Kenneth

Skrevet

Jess... Er det bra forsterker.. tror det holder til en subwoofer :p Har også sett på den litt tideligere. Men var ukjent merke. Men hvis du anbefaler den så skal man ikke se bort i fra om jeg kjøper den eller ;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...