Illyria Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Hei! Jeg ser mye på film via pcen, har koblet den til tven og sterioanlegget via USB kabel. Men mens filmen spilles blir lyden innimellom litt rar, elektronisk på en måte:/ Men når jeg trykker på play/pause blir lyden fin igjen. Dette gjelder alle programmen. iTunes, Winamp, WinMediaplayer, VLC, DivX player. Kan skje 5-6 ganger i løpet av en film. Noen som vet hva problemet kan være? Problemet gjelder også musikk, men her i mindre grad. Takk for hjelpen=D
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Koblet den til stereoanlegget med USB kabel? Dette er vel ikke en helt genial måte å gjøre det på. Vil annbefale at dersom du bare har vanlig lydkort med minjack på så kjøper du en "Minijack -> Phono" av litt høyere kvalitet og kobler den til forsterkeren. Men siden du sier at det lyden blir bra igjen når du trykker Play/Pause er det kanskje instillinger eller selve lydkortet det er noe galt med? Wiken..
Illyria Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Skrevet 14. juli 2007 Nei, er nok ikke det:( for når jeg bruker pcen(laptop) uten sterioen og baree høytalerne som er på pcen fungerer lyden helt bra:S Men kan bruke sånn kabel ja, men siden det var usb inngang på sterioen tankte jeg det var litt bra. Er ogaå litt deilig når jeg hører på musikk for da kan jeg bruke fjernkontollen til sterioen til å skifte sanger etc. så hvis noen andre har en løsning på problemet med usb'en så er det bare å droppe det inn også Men takk for hjelpen uansett=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå