KongKarlsen Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Jeg dobbel-klikker på installerings fila som jeg har lasta ned 2 - 3 ganger nå, vær gang kommer denne Error meldinga: System-DDLen user32.dll ble omplassert i minnet. Programmet vil ikke kjøre skikkelig. Omplasseringen oppsotd fordi DLL-filen C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll okkuperte et adresseområde reservert for system-DLLer i Windows. Kontakt leverandøren av DLLen for å få en ny. Hva må jeg gjøre for å fikse det? På forhånd takk.
Mortis747 Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Jeg dobbel-klikker på installerings fila som jeg har lasta ned 2 - 3 ganger nå, vær gang kommer denne Error meldinga: System-DDLen user32.dll ble omplassert i minnet. Programmet vil ikke kjøre skikkelig. Omplasseringen oppsotd fordi DLL-filen C:\WINDOWS\system32\SHELL32.dll okkuperte et adresseområde reservert for system-DLLer i Windows. Kontakt leverandøren av DLLen for å få en ny. Hva må jeg gjøre for å fikse det? På forhånd takk. 9066559[/snapback] du må laste ned et program for å innstalere spillet Programet heter: BitTorrent
nosync Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 eller bare bruk Opera...gikk faktisk fortere enn den Sierra ref til.
KongKarlsen Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 jeg er ikke retard. har lasta ned alt, og unzippa det. det er bare installeringsfila som er fucka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå