Gå til innhold

Billig dollar, hva er bra å handle fra usa?


Anbefalte innlegg

I de fleste små-elektriske maskiner er det med strømforsyninger som takler 100-240V og 50-60Hz. Dette gjelder ikke alt såklart, men min bærbare kan jeg for eksempel bruke begge plasser med bare en billig overgang.

 

Bilstereo er billig i USA, og stereo generelt, men kan bli dyrt å sende slike tunge ting. Dessuten er det kjedelig å sende som "gift, 1000NOK" ettersom varen da bare blir forsikret til 1000 og ikke den reelle verdien.

9068477[/snapback]

 

Husk at de fleste radioer der borte kun kan finne frekvenser på oddetall da...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I de fleste små-elektriske maskiner er det med strømforsyninger som takler 100-240V og 50-60Hz. Dette gjelder ikke alt såklart, men min bærbare kan jeg for eksempel bruke begge plasser med bare en billig overgang.

 

Bilstereo er billig i USA, og stereo generelt, men kan bli dyrt å sende slike tunge ting. Dessuten er det kjedelig å sende som "gift, 1000NOK" ettersom varen da bare blir forsikret til 1000 og ikke den reelle verdien.

9068477[/snapback]

 

Husk at de fleste radioer der borte kun kan finne frekvenser på oddetall da...

9068980[/snapback]

 

Godt poeng. Dem har finni ut at ettersom det ikke nytter å ha radioer på frekvenser rett etterhverandre har dem bare radio på oddetall. Dvs at f.eks NRK mp3 på 93.2 osv utgår på amerikanske radioer.

 

Ellers er egentlig det meste du kommer over på Ebay, uansett hva det er, greit å handle nå. Selv med momsen på 25% er krona så mye sterkere enn dollaren at det lønner seg å handle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...