Mr.Hassan Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 Hei! Vist man har ein divx film som er rippa fra ein dvd så skal eg jo egentlig også ha (les:eige) dvd filmen.. Elles gjær ein noko ulovelig.. Så kvifor ikkje bare sjå dvd filmen slik den er og ikkje gidde å rippe den til divx format :wink: Elles så er divx formatet eit godt format for dei som lager eigne videoar på pc.. :wink: (mi personlige meining)
christoffer Skrevet 11. januar 2002 Skrevet 11. januar 2002 Jeg sier bare DVDRip..Det har så og si samme bilde og lyd som en dvd. Bare uten meny'n i begynnelsen..
GalFisk Skrevet 11. januar 2002 Skrevet 11. januar 2002 Quote: Vist man har ein divx film som er rippa fra ein dvd så skal eg jo egentlig også ha (les:eige) dvd filmen..Elles gjær ein noko ulovelig..Så kvifor ikkje bare sjå dvd filmen slik den er og ikkje gidde å rippe den til divx format Kanskje man har lyst til å dele med seg av den dah... en egen DVD kan man jo prøve på også, og se hva man får til. (DivX4.12+GordianKnot rocker). DivX kan man også ha liggende på HDD, så slipper man å fikle og tukle med CD/DVD når man vil se noe.
Mr.Hassan Skrevet 11. januar 2002 Skrevet 11. januar 2002 Hei Galfisk! Han/ho kan gjære det..Men,personlig trur eg ikkje ville gjordt det..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå