MadsFN Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har innstalert spillet og det virker i "single player", men når jeg skal legge inn patchen så kommer den ikke opp. Når jeg sjekker hvilke prosesser som er på kan jeg se at patchen er der, men den vil ikke legge seg inn. Noen som har peiling på hva dette kan være?
Markusll Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har innstalert spillet og det virker i "single player", men når jeg skal legge inn patchen så kommer den ikke opp. Når jeg sjekker hvilke prosesser som er på kan jeg se at patchen er der, men den vil ikke legge seg inn. Noen som har peiling på hva dette kan være? 9059494[/snapback] Om den ligger i "prosesser-listen" din, så er det sikkert bare å vente... Om ikke prøv en reboot og prøv igjen.
Dernel Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Patchen tar veeeldig laaang tid bareog starte setupen. Så bare og vente. Og som Markus sier sjekk om den er i prosses-listen din. Hvis ikke restart og prøv igjen
MadsFN Skrevet 3. august 2007 Forfatter Skrevet 3. august 2007 Jeg har prøvd det, den ligger under prosesser å tar 3200k. Den sto der en hel dag uten at noe sjedde.
The Ghost Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 (endret) Pleier å ta litt tid men en hel dag For meg tok det 1-2min ..... Endret 4. august 2007 av The Ghost
Ståle Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Har du provd a laste ned patchen pa nytt? Hvor ligger patchen nar du dobbeltklikker pa den? Det er 1.41 sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå