bennybanan Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Har lastet ned iso filen til PCLinuxOS, prøvde å brenne alle filene fra isoen innpå en cd, startet pcen på nytt og valgte boot fra cd... Ingenting skjedde, noe jeg gjør feil med brenningen?
Intimvask Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Hvilket operativsystem bruker du? Hvilket brenneprogram bruker du? Hadde vært greit med sånn type info før man begynner å feilsøke
bennybanan Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Skrevet 12. juli 2007 (endret) Brukte Nero 7, har WinXP... Men skulle jeg mountet isoen i daemontools, og trykket kopier cd? EDIT: Har Nero 7 Ultra Edition. Endret 12. juli 2007 av bennybanan
bennybanan Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Skrevet 12. juli 2007 Ok, men cden jeg brente hadde en "boot" mappe den var tom, "isolinux" på ca 5mb og "livecd.sqfs" fil på 692mb.... skal det ikke være sånn?
kommers Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Du trenger ikke montere iso-filen noe sted, ei heller å pakke den ut med WinRar, slik noen av og til gjør. Det er ikke nødvendig å se hva som er inni .iso-filen (såfremt du har lastet ned .iso-fila fra en troverdig kilde så du vet at den ikke inneholder malware). Bare åpne brenneprogrammet ditt, velg "Burn image" eller noe med tilsvarende ordlyd i menyen, da velger du .iso-filen din og kan starte brenninga.
bennybanan Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Skrevet 12. juli 2007 Tok å lastet ned ImgBurn, holder på å brenne cden no... prøver å boote med den etterpå... Tok en lav brenne hastighet for å ikke at noe kødd skulle skje, dårlig med tomme cder på meg no
alec1 Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Hvis du har Nero med SmartStart velger du bare Sikkerhetskopier og brenn imagefil på plate
AlecTBM Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Jeg har en regel når jeg skal brenne ut linux Sjekk ALLTID md5 summen mot den som står på websiden før du brenner og brenn med så lav hastighet som du kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå