Gå til innhold

Problem med oppstart av WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har wow på gamle bærbaren og alt fungerer helt fint, men når jeg skulle installer på den nye i dag så kommer denne feilmeldingen opp

"Programmet kan ikke starte fordi fmod.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt"

Prøvde å laste ned en ny fmod.dll fil, å da kom jeg inn til loggin å fikk ny feil melding, og nå har jeg lagt inn wow på nytt å samme problem oppstår!!

Noen av dere som har hatt dette problemet eller vet hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Har wow på gamle bærbaren og alt fungerer helt fint, men når jeg skulle installer på den nye i dag så kommer denne feilmeldingen opp

"Programmet kan ikke starte fordi fmod.dll ikke finnes. Det problemet kan la seg løse ved å installere programmet på nytt"

Prøvde å laste ned en ny fmod.dll fil, å da kom jeg inn til loggin å fikk ny feil melding, og nå har jeg lagt inn wow på nytt å samme problem oppstår!!

Noen av dere som har hatt dette problemet eller vet hva jeg kan gjøre?

9056860[/snapback]

får du problemer med patchinga?

kommer du så langt i det store og det hele?

Endret av rulator
Skrevet

Patchinga gikk bra første gangen jeg installerte wow. Men nå gikk fikk jeg til å skrive inn loggin og download startet. Neste gang jeg starter kommer denne feilmeldinga igjen, å d går ikke an å starte wow. jeg laster ned denne fmod.dll og det går nå an å starte wow! Men da kommer en ny feilmelding opp på loggin "unable to validate game version. This may be caused by file corruption or the interference of another program. Please visit wow blablabla.." :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...