Herpeederpee Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Hei, jeg har nettopp installert Battlefield Vietnam på den nye pc'n, og av en eller annen grunn klikker spillet 10 sekunder etter mappet er loadet.. Det bare fryser og jeg må ctrlaltdelete det vekk. Noen som vet hva problemet er og hva jeg kan gjøre for å ordne det? Her er specsa til pc'n..: ABIT Fatal1ty AN9 32X AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8GHz GeForce 8800GTS, 640MB 2GB DDR2 RAM Alle drivere er installert og alt funker bortsett fra Battlefield Vietnam, så jeg vet det ikke er driverene. ^^
Herpeederpee Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Ja. Fortsatt samme problemet, har også reinstalla.
Quixotix Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Ser ut som om du har Dual-core cpu, kan være dette som er problemet. Har ihvertfall hørt fra folk som har det problemet på Battlefield 2. Løsninga for de har vært å manuellt sette kun en cpu til å kjøre BF Vietnam. Vet ikke hvordan man gjør det, da jeg ikke har Dual-core selv. -Q
Herpeederpee Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 Jepp, jeg har gjort det - og det funket. =) Battlefield spillene har dårlig støtte for dualcore, fikk til og med problemer på 2142 pga dualcore. BF2 funker som bare det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå