smunii Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Har lasta ned monge pluginser til min server og jeg vet at di fynka forje gang jeg hadde serrver:S men nå fynker ingen av dem:( Alt frå Admin plugins til rank og top15 fynker ikke:S noen små ting på amxmodx fynker men rank og top15 fynker ikke.. noen enkle plugins fynker og noen andre ikke.. har dobbelsjekka om jeg har skreve feil når jeg lagra dem, men det er heller ikke feilen:S Noen som vet hva som kan vere gale og gidder og hjelpe meg? Takk for all hjelp:D -Smunii- x)
Lapp1 Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Prøvd å re-installere AmxMod X'en? Er så lenge sida jeg har holdt på med sånt nå. Men hadde det problemet før, og da var det noe med feil installasjon..
smunii Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Prøvd å re-installere AmxMod X'en?Er så lenge sida jeg har holdt på med sånt nå. Men hadde det problemet før, og da var det noe med feil installasjon.. 9049029[/snapback] skal prøve det nå takk for hjelpen -Smunii-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå