Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

windows restarter når jeg spiller.


Anbefalte innlegg

halla!

 

Jeg har det problemet, at når jeg sitter og spiller, aner fred og ingen fare, så restarter pcen seg. jeg gjør ingenting, ikke gjort noen innstillinger på ei stund. det bare fryser i 2-5 sec. før den restarter -.-

 

alle kabler sitter godt i, er ikke noe med at jeg sparker i dem :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
halla!

 

Jeg har det problemet, at når jeg sitter og spiller, aner fred og ingen fare, så restarter pcen seg. jeg gjør ingenting, ikke gjort noen innstillinger på ei stund. det bare fryser i 2-5 sec. før den restarter -.-

 

alle kabler sitter godt i, er ikke noe med at jeg sparker i dem :p

9044558[/snapback]

har faen meg det samme problemet jeg og, hvilke spill spiller du?

 

Restarter pc'en din seg når du bare surfer på nettet eller noe og?

Lenke til kommentar

spiller WoW, eneste jeg har installert enda, og har ikke problemer annet enn når jeg spiller :-/ :S

 

posta på wow-forumet, der foreslo en at det kanskje var for varmt, men det er det ikke. og en kompis sa det kanskje var et virus, men norton finner ingenting iallefall.

Lenke til kommentar

Morra mi sa at det kanskje kunne være virus (hun suger i data btw)...

 

Det kom først idag...

 

Er det sånn til deg at lyden hakker litt også?

 

Har det skjedd til deg at pc'en har frøset helt! (altså ikke restarta eller slått seg av)

 

Idag har pc'en restarta seg 1 gang ved surfing, og sikkert 4-5ganger ved spilling... En gang har den slått seg av ved spilling og den har frøset 2 ganger ved spilling... Noe lignende til deg?

Lenke til kommentar

Det med lyden kan jeg ikke bekrefte, siden jeg ikke får innstallert lydkortet :-/

 

det å surfe/ ikke ha WoW oppe har funket helt fint hittil, uten at det har har vært i perioder over stort mer enn en halvtime enda :-/

 

og JA! den fryser ofte til meg og, slik du nevnte :-/

Lenke til kommentar

Så dere har altså sjekket hvor varm cpu og gpu er MENS dere spiller? Hjelper ikke å gå ut av spillet og se hvor varmt det er da, siden temperaturen kan synke 30 grader på et øyeblikk.

 

Dere må bruke et program som lagrer temperaturen på en graf og kikke på den etter at dere har gått ut av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...