Gå til innhold

Hvilken type paladin er jeg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvordan finner jeg ut av hva slags type paladin jeg er? om jeg er holy paladin eller ikke?

9043769[/snapback]

Ved å tenke over hva du driver med, kort og godt.

Står du og healer, har mye healing gear og mer enn 30 poeng i holy, ja så er du en holy paladin.

Tanker du instancer, løper rundt med skjold og sverd til vanlig og har mer enn 30 poeng i protection, ja så er du etter alt å dømme en protection paladin.

Verre er det ikke.

Skrevet (endret)
Har du tilfeldigvis nettopp kjøpt paladinen din?

9043791[/snapback]

nei, har lvla den opp fra lvl 1 til lvl 37 selv. Men har ikke spilt på nesten 1 år, så hadde glemt det :blush: .

Men når vi er inne på det, Hvordan greier folk å lvle fra lvl 40-43 på en dag :wow: ? jeg lvla fra 34-37 på 2 dager, men kjønner ikke hvordan noen greier 3 lvler på lvl 40 :s

Edit skrivefeil

Endret av Grievdus
Skrevet

Jeg levlet en lvl dagen fra 60-70, så 3 levler på en dag når du er lvl 40 er piece of cake, jeg har levla fra lvl 1-25 elns på en dag feks

Skrevet
Har du tilfeldigvis nettopp kjøpt paladinen din?

9043791[/snapback]

nei, har lvla den opp fra lvl 1 til lvl 37 selv. Men har ikke spilt på nesten 1 år, så hadde glemt det :blush: .

Men når vi er inne på det, Hvordan greier folk å lvle fra lvl 40-43 på en dag :wow: ? jeg lvla fra 34-37 på 2 dager, men kjønner ikke hvordan noen greier 3 lvler på lvl 40 :s

Edit skrivefeil

9043849[/snapback]

Jeg lvlet fra 35 til 40 på under 35 timer. var ikke vanskeli. finn en til å booste SM Armory, quest når han tar en pause----->back to boost----->back to quest osv.

Skrevet
Levlet fra 38-44 på en dag. Med priesten min (A) for leeenge siden :p

9048922[/snapback]

Omg ? :p

Selv hadde jeg 14 dager /played med Roguen, som var den første til 60

Skrevet

Trodde dette var en sånn test jeg; "Which Fantasy/SciFi Character Are You?" "Which movie villain are you?" etc :D

"What kind paladin are you?" - "Hvilken type paladin er jeg?"

priceless.

Skrevet
Trodde dette var en sånn test jeg; "Which Fantasy/SciFi Character Are You?" "Which movie villain are you?" etc :D

"What kind paladin are you?" - "Hvilken type paladin er jeg?"

priceless.

9060054[/snapback]

#1 - The Internet makes you stupid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...