Gå til innhold

Dato for U700?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var telefonen hentet fra postkontor, pakket opp og prøvd litt. Første inntrykket som slo meg var at den er blank! Når jeg tok litt i den fikk jeg fort litt plastikkfølelse (den består for det meste av plastikk), men følelsen ga seg etter hvert. Jeg har ikke tid til å skrive en test av telefonen, men kan svare på noen spm om det er noen.

Lenke til kommentar
Da var telefonen hentet fra postkontor, pakket opp og prøvd litt. Første inntrykket som slo meg var at den er blank! Når jeg tok litt i den fikk jeg fort litt plastikkfølelse (den består for det meste av plastikk), men følelsen ga seg etter hvert. Jeg har ikke tid til å skrive en test av telefonen, men kan svare på noen spm om det er noen.

9124019[/snapback]

Får min imorra, tenker jeg ;0)

Lenke til kommentar
Da var telefonen hentet fra postkontor, pakket opp og prøvd litt. Første inntrykket som slo meg var at den er blank! Når jeg tok litt i den fikk jeg fort litt plastikkfølelse (den består for det meste av plastikk), men følelsen ga seg etter hvert. Jeg har ikke tid til å skrive en test av telefonen, men kan svare på noen spm om det er noen.

9124019[/snapback]

Er kameraet noe bra? Er det slark i slidern? Er menyene raske? Hvordan er tastene? Når du kobler den til PC dukker den da opp som en egen drive eller *må* man ha programvare? Hvordan er lysstyrken på skjermen? Er det blits?

Lenke til kommentar
Er kameraet noe bra? Er det slark i slidern? Er menyene raske? Hvordan er tastene? Når du kobler den til PC dukker den da opp som en egen drive eller *må* man ha programvare? Hvordan er lysstyrken på skjermen? Er det blits?

9127944[/snapback]

 

Kameraet er bedre enn D900, det ser jeg allerede etter lite testing. Prøvde også å ta bilder i dunkel kveldslys ute, og bildene ble overraskende bra med lite noise.

 

Slideren føles ikke bunnsolid, men mye slark er det ikke. Vil likestille den med d900

 

Menyene er veldig responsiv og kjappe.. ingenting å utsette på det.

 

Koblet den nettopp til Vista med USB-kabelen som fulgte med, og den dukker opp som eget ikon i disk-oversikter uten at jeg måtte legge til noe drivere/programvare. Fungerer fint å dra filer rett over. Musikkspilleren skal ha full kompabilitet med Windows Media Player i følge manualen.

 

Lysstyrken på skjermen er veldig god i vanlig lys, god i dagslys, men i direkte sollys blir den vanskelig å lese.

 

Blitsen på kameraet er ikke helt som på vanlig lommekamera, men det lyste opp samboeren som stod 1m fra kameralinsen i et veldig mørkt rom.

 

En annen ting er at jeg bruker et kingston 1gb microsd-kort som hadde _mye_ problemer i min D900, men fungerer smertefritt på U700.

Endret av kev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...