Oldcrow Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Hei. Har nå bestilt meg LOTR online, har spilt WoW i 2,5 år før jeg slutta i våres, men alltid hvert Tolkien fan, så er entusiastisk til dette. Har noen spørsmål før det detter i postkassa. - Hvor bør jeg starte (server med en del nordmenn, hjelpsomme folk, og ikke altfor mange "go google it u wtfnoobzor" folk) - Hva slags klasse er anbefalt om jeg er keen på å instance osv, Hunter var main i WoW, men levla en prest som var ufattelig mye enklere å få groups med. - Hva slags muligheter er det for interface`et, i wow kunne jeg jo bestemme alt, både med add-ons, og Blizzards eget. - Krever det mye bedre maskin enn wow? Jørgen
Misunne Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg vil si at det virker som om de fleste nordmenn holder seg på Snowbourn og Laurelin. Snowbourn er en vanlig server, mens Laurelin er en RP-server. Det finnes jo en hunter klasse i lotro også, og om du vil være en healer, så går du for minstrel. Ellers finner du mye informasjon i manualen/nettsiden eventuelt forumet. Angående hvor mye spillet krever av maskinen, klerer den noe mer en det WoW jør. Jeg greier som oftest å spille på ultra high med 2gb ram, 8600 GT skjermkort og Intel Core 2 CPU 4400 2.00GHz.
celebos Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg vurderer også å starte å spille lotro. men jeg er litt skeptisk til at det bare en en faction. da blir det jo ikke noe pvp. også lurer jeg på om det er like avhengihetsskapende som wow ? jeg vil ikke kaste bort enda en sommer foran dataen.
Xtra Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Laurelin, Snowbourn og Eldar. Sistnevnte spiller jeg selv på. Det er generelt sett lite "lolz learn2play" som man finner i WoW, generelt sett er folk mye mer vennlige og hjelpsomme. Nå vet jeg veldig lite om endgame i LOTR Online, men minstrel og guardian trengs alltid. (healer/tank) Du bør være obs på at hunteren i LOTR Online er mer det jeg ville kalt "ranger", da hunter classen ikke har pets. Grafikken er ikke som på WoW, her krever grafikken faktisk en del for å bli kjørt på maks, men det går greit med de fleste typer HW. Endret 8. juli 2007 av Xtra
celebos Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Nå har jeg skaffa spillet alt. hadde en nabo som hadde kjøpt det men ikke spilte det mer, så da arva/kjøpte jeg spillet av han. driver å innslaterer det nå, tror jeg ender opp som en burglar. Har ikke bestemt om jeg skal være hobbit eller menneske enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå