uranus Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hei! Trenger ny spiller til bilen, gjerne med DVD avspillings muligheter, og da fant jeg denne: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....=27206&cid=5519 Er den bra, noen erfaringer? Endret 7. juli 2007 av uranus
onkeljan Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Du trenger skjerm i tillegg om du skal se dvd film da, men om du ikkje skal kjøpe dette senere finnes det jo andre spillere som er billigere som leser dvd, om det er målet.
uranus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Vil ha noe som funker greit, og ja jeg vet den trenger skjerm for å spille av filmer, men den kan spille av musikk fra dvd plater og, som gjør at jeg kan ha tusen sanger liksom. Skjerm kan jeg alltids kjøpe senere. Og hvilke spillere som gjør det samme er billigere da? Skal jo ha bra lyd og, jeg har bra anlegg men spilleren har mye å si.
ScrollLock Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Tror ikke en dvd-spiller fra elprice til rundt 2000,- kan kalles god kvalitet =) Kjøp den og prøv, sikkert helt grei spiller...
Lefse Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Hvorfor ikke bare bruke en MP3-spiller? De får du med mye større lagringskapasitiet enn det er på en dvd-plate, også tåler de 100 ganger mer enn en plate.
uranus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Jada jada. Endra på nå. At det er fra Elprice har vel ingenting å si? Det er JVC liksom, bra merke det.
ScrollLock Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Skal du ha en spiller for å vise film, bør du nok gå litt lengre opp i prisklassene...
uranus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Ikke primært for film, men vil at den skal kunne gjøre det og. Kommer svært sjeldent til å se film i bilen.
ScrollLock Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Kjøp, kjøp! =) Må bare huske at du må plassere en skjerm en plass senere...
onkeljan Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 JVC er ikke bra, det er kjent. Det er som med rockford fosgate, alle tror det er det beste, men de har tapt seg utrolig i de siste årene. Plastikk.
uranus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 I see, tenkte på Pioneer men vet ikke hva slags spiller jeg bør ha. Vil ha fjernkontroll!
ScrollLock Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1855
onkeljan Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Har du ikke penger, bruk finansiering kan handle uten penger i 2007 vettu. hehehe
cossiemk1 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Monterte en slik jvs spiller i en bil i dag, og ble positivt overrasket...og til den prisen er det ikke noe å lure på.... Ps, pioneer er også et "kjent" merke... selger fordi folk har hørt om det
uranus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Men Pioneer har faktisk de beste spillerene da. Kompis driver med DB drag og har funnet 3 ganger på 1 måned, han vet hva han snakker om. Greia er at jeg ikke har fått tak i han om JVC spilleren.
cossiemk1 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Har drevet bilstereoforettning jeg, så har en viss peiling jeg også... Sa ikke at pioneer er dårlig heller, bare refererte litt til han over her, som mente at jvc var dårlig, men levde på navnet sitt...
uranus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Aha Men, den JVC spillere, ville du anbefalt den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå