Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er denne JVC cd-spilleren bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger skjerm i tillegg om du skal se dvd film da, men om du ikkje skal kjøpe dette senere finnes det jo andre spillere som er billigere som leser dvd, om det er målet.

Skrevet

Vil ha noe som funker greit, og ja jeg vet den trenger skjerm for å spille av filmer, men den kan spille av musikk fra dvd plater og, som gjør at jeg kan ha tusen sanger liksom.

Skjerm kan jeg alltids kjøpe senere. Og hvilke spillere som gjør det samme er billigere da? Skal jo ha bra lyd og, jeg har bra anlegg men spilleren har mye å si.

Skrevet

Hvorfor ikke bare bruke en MP3-spiller? De får du med mye større lagringskapasitiet enn det er på en dvd-plate, også tåler de 100 ganger mer enn en plate.

Skrevet

JVC er ikke bra, det er kjent. Det er som med rockford fosgate, alle tror det er det beste, men de har tapt seg utrolig i de siste årene. Plastikk.

Skrevet

Monterte en slik jvs spiller i en bil i dag, og ble positivt overrasket...og til den prisen er det ikke noe å lure på....

Ps, pioneer er også et "kjent" merke... selger fordi folk har hørt om det ;)

Skrevet

Men Pioneer har faktisk de beste spillerene da. Kompis driver med DB drag og har funnet 3 ganger på 1 måned, han vet hva han snakker om.

Greia er at jeg ikke har fått tak i han om JVC spilleren.

Skrevet

Har drevet bilstereoforettning jeg, så har en viss peiling jeg også...

Sa ikke at pioneer er dårlig heller, bare refererte litt til han over her, som mente at jvc var dårlig, men levde på navnet sitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...