URGE84 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Windows leveres med en lisens, dvs at du kan bare innstallere det på en maskin. I følge lisens avtalen så bryter du den om du innstallerer på 2 maskiner. 9025613[/snapback] Ikke vis du sletter det fra den første PCen , og innstalerer på den nye PCen Tror jeg. Sempron. 9025628[/snapback] Vedde ^^ Lisensen gjelder for en maskin, den første du innstallerer på. Ganske arti det der egentlig
Snufi Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Det er jo svindleri så mykje som vista koster i butikken:P
Lukilock Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Windows leveres med en lisens, dvs at du kan bare innstallere det på en maskin. I følge lisens avtalen så bryter du den om du innstallerer på 2 maskiner. 9025613[/snapback] Ikke vis du sletter det fra den første PCen , og innstalerer på den nye PCen Tror jeg. Sempron. 9025628[/snapback] Vedde ^^ Lisensen gjelder for en maskin, den første du innstallerer på. Ganske arti det der egentlig 9025649[/snapback] Er det slik? skulle hatt 3lisenser oppigjenom åra je da ^^
URGE84 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Kjøper min premium version for 1475,- trur jeg, men det er for en som bygger en pc. http://www.xd.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=78340 den der har med premium vista. Noe som jeg syns var ganske greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå