Jlona Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 @Seidon: Det kommer alltid nye ting og vis man skal vente på alt det nye som "kommer" tror jeg ikke det blir noe datakjøp, her gjelder det neste å handle instinktivt og ikke vente på alle disse "nye" tingene som kanskje kommer vinteren men ender opp med å komme et halvt år etter planlagt release. @Trådstarter: Jeg liker opsettet ditt Hvorfor ikke bare smelle til med et lian-li når du er igang? Det er toppers kabinetter med geniale løsninger(nå skal ikke jeg drive propaganda her, men for all del kjøp et kabientt du kommer til å trives med ) Mvh Jlona
classxxx Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 @Seidon:Det kommer alltid nye ting og vis man skal vente på alt det nye som "kommer" tror jeg ikke det blir noe datakjøp, her gjelder det neste å handle instinktivt og ikke vente på alle disse "nye" tingene som kanskje kommer vinteren men ender opp med å komme et halvt år etter planlagt release. @Trådstarter: Jeg liker opsettet ditt Hvorfor ikke bare smelle til med et lian-li når du er igang? Det er toppers kabinetter med geniale løsninger(nå skal ikke jeg drive propaganda her, men for all del kjøp et kabientt du kommer til å trives med ) Mvh Jlona 9026625[/snapback] Så bra du like opsettet Har sett en del på lian li, men finner ingen spesiellt kule. kanskje du har noen lenker eller anbefalninger?
Jlona Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg personlig skal gå for dette kabinettet når jeg kjøper ny data. Men som sagt, det er helt opp til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå