ELR Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Et lite spørsmål, hvis jeg bytter motor/drivverk i en bil, økes potensialet for trimming? I min kjære 355 Berlinetta har jeg etter full pott på trimming opp mot 700 gamp. Vil jeg kunne få mer hvis jeg bytter motor og trimmer om igjen?
E23Dude Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Et lite spørsmål, hvis jeg bytter motor/drivverk i en bil, økes potensialet for trimming?I min kjære 355 Berlinetta har jeg etter full pott på trimming opp mot 700 gamp. Vil jeg kunne få mer hvis jeg bytter motor og trimmer om igjen? 9022562[/snapback] Mener det ja
Northland Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Du skal ikke se vekk i fra det da! Men som du sier, du må kjøpe alt på ny av trim! Et triks er å selge alt den gamle trimmen, da du sannsynligvis ikke går tilbake til den gamle motoren heller!
ELR Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Sant nok! Takker for svar. Skal vel kanskje begynne alle motortrimminger med å bytte drivverk da, så sparer jeg penger og arbeid. Kjør forsiktig!
Northland Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Det kommer ofte an på bilen! Ofte blir RWD biler AWD når du skifter drivverk! Er ikke alltid du vil det skal skje!
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Når jeg starter Forza 2, får jeg denne meldingen: Warning: You have set your Xbox 360 console to prohibit user created content. You will be unable to view car designs in replays, multiplayer races, or on Forza Motorsport TV. Any car that you receive through the Auction House or Gifting will also have its design deleted. Hva kan jeg gjøre med det?
And.rs Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 (endret) Og hvordan bytter man motor? hehe:p Endret 8. juli 2007 av ReSSaA
Northland Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 På de bilene som har mulighet for motorbytte ligger det helt til høyre inne på trimmeseksjonen!
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Ingen som har peiling på hva jeg kan gjøre med problemet mitt i post #6?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå