Gå til innhold

Forza 2 og trimming av biler

ELR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite spørsmål, hvis jeg bytter motor/drivverk i en bil, økes potensialet for trimming?

I min kjære 355 Berlinetta har jeg etter full pott på trimming opp mot 700 gamp. Vil jeg kunne få mer hvis jeg bytter motor og trimmer om igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et lite spørsmål, hvis jeg bytter motor/drivverk i en bil, økes potensialet for trimming?

I min kjære 355 Berlinetta har jeg etter full pott på trimming opp mot 700 gamp. Vil jeg kunne få mer hvis jeg bytter motor og trimmer om igjen?

9022562[/snapback]

Mener det ja

Skrevet

Du skal ikke se vekk i fra det da! Men som du sier, du må kjøpe alt på ny av trim! Et triks er å selge alt den gamle trimmen, da du sannsynligvis ikke går tilbake til den gamle motoren heller!

Skrevet

Sant nok! Takker for svar. Skal vel kanskje begynne alle motortrimminger med å bytte drivverk da, så sparer jeg penger og arbeid. :) Kjør forsiktig!

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Når jeg starter Forza 2, får jeg denne meldingen:

Warning: You have set your Xbox 360 console to prohibit user created content. You will be unable to view car designs in replays, multiplayer races, or on Forza Motorsport TV. Any car that you receive through the Auction House or Gifting will also have its design deleted.

Hva kan jeg gjøre med det?

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Ingen som har peiling på hva jeg kan gjøre med problemet mitt i post #6?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...