Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hastigheten i Kazaa synker!!!


Anbefalte innlegg

Jeg har en ADSL tilkobling 768/128. Når jeg starter nedlastning fra Kazaa så kan jeg ha 3-5 nedlastninger som tilsammen ligger på 60-80k/sec. Strålende fornøyd går jeg og finner på noe annet og etter en stund så er hastigheten nede i 1-3K/sec pr. nedlasting? Må så trykke "Find more sources for download" da går hastigheten opp igjen. Hvis jeg prøver å surfe på nettet når hastigheten har gått ned, så tar det sin tid før jeg kommer inn, akkurat som om den også har hengt seg. Dette skjedde da jeg hadde Win98SE og nå med XP.

Har noen noe forklaring, trenger jeg å gi mer info?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å laste ned Kazaa Lite og installer det med Speed Up.

Dette er et program som automatisk kjører "Find more sources!"

Du finner det vel påhttp://www.kazaalite.com

 

Hei Arne12

Jeg har Kazaa Lite, lastet ned Speed Up og Acellerator for Kazaa men begge synker. Maskinen sto på i hele natt, da jeg skulle sjekke hastigheten var den nede igjen. gikk så inn i Explorer og det tok over 1 minutt før den reagerte med å ta opp startsiden min!

Lenke til kommentar

ja det stemmer, Telenor har hatt litt problemer med linja. dette har dessverre medført til at veldig mange får veldig treig linje. Mange av vennene mine har opplevd 2KB/s med 704/128 fra Telenor. Dette er fakta, og Telenor sier at de skal utbedre feilen så fort som mulig.

 

Tipset jeg kan gi deg, er å være tålmodig, du er ikke den eneste som har problemer!

Lenke til kommentar
haha telenor......tipper de gjør det med vilje for å spare båndbredde :p

 

er så dårig,...

 

 

 

Er glad jeg har ngt 1mbit jeg jah...

 

Har ikke Telenor, men Ivisjon. Men de leier vel kanskje linjer av Telenor? Venter på fiber da det er en del av avtalen. Først ADSL 768/128, så over til fiber når det er klart. Da tilbyr de 500/500, 2000/2000 eller 10000/10000 samt TV m/settopboks og leie av video! Det er bare 100 meter til fiberkabelen fra meg så gjett om jeg har problemer med å vente!!!!

Lenke til kommentar
haha telenor......tipper de gjør det med vilje for å spare båndbredde :p

 

er så dårig,...

 

 

 

Er glad jeg har ngt 1mbit jeg jah...

 

 

Og sakligheten er på plass?

Som sagt, Telenmor har litt småproblemer. Du kan ringe 05000 å høre med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...