Gå til innhold

H.M. Dronning sonja - pressefotograf for en dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

196 personer fra norsk presse, samt 33 fotografer og journalister fra europeiske land dekket Dronning Sonjas 70-årsfeiring i Stavanger. Jeg kunne ikke la de "store gutta" få all moroa for seg selv og ble pressefotograf for en dag.

Jeg er en relativ uerfaren fotograf som søker konstruktiv kritikk. Føl deg velkommen til å komentere enkeltbilder eller bildeserien i sin helhet.

»Start bildeserien

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange fine bilder syns jeg som selv er hobbyfotograf. Særlig der du kommer tett inn på enkeltpersonene. Oversiktsbilder av grupper på 3-4 eller flere blir for uinteressante. Bildet av kongen og ordfører'n var helt.....konge. Der kommer du tett inn på en fin situasjon. Morsomt at du på bilde 19 lar en ukjent person (for meg ihvertfall) være midtpunkt mens dronnning Silvia bare blir en "vinkedame" i bakgrunnen. Men det var kanskje ikke intensjonen? Syns bildene av matrosene som prepper båten er morsomme. Og gode bilder av kongeskipet der du får frem fine detaljer istedetfor å prøve å ta bilde av hele båten.

Lurer forresten på hva Sonja syns om at kommunen lagde noe teit blomsterræl basert på Warhols bilde av henne. Skal ikke tulle med sånt...

Skrevet (endret)

Magaki: Takk, skriveleif redigert.

tendilenz: Bilde 19 var en ren tilfeldighet i utgangspunktet, oppdaget det først under redigeringen. Morsomt at du la merke til det, det bekrefter min tanke :thumbup:

Endret av Dolce_vita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...