Frostshock Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hei. Jeg skulle ha kopiert en fil i fra en ftp server denne: ftp://ftp.symantec.com/AVDEFS/norton_antivirus/xdb/ automatisk 1 gang i døgnet, til en mappe på min harddisk. Noen som vet om et program som gjør dette? eller noen annen måte jeg kan få til dette på. Er takknemelig for raske svar!
vargaz Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hm.. du skal sikkert bare ha den nyeste filen? vil det da gå an å skrive et batch skript, som gjør at du kopierer ftp://ftp.symantec.com/AVDEFS/norton_antivirus/xdb/* men at den kanselerer filer som allerede er der?
Frostshock Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 ja det stemmer. skal bare ha den nyeste filen. den bytter også navn for hver gang det kommer ny deifinisjon også. så det kan bli litt avansert
bobafett Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Det er relativt enkelt å hente alle filene. Men siden filnavnene ikke har noen sammenheng med dato, er det vanskelig å sette et script til å hente èn fil man på forhånd ikke kjenner navnet på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå