Gå til innhold

Rock Band video


Anbefalte innlegg

Det er pedal til basstrommen. Den gule streken på trommetracken indikerer når man skal spille basstromme.

9014684[/snapback]

Håper de tar med noen sanger hvor man får kjørt foten litt. Som f. eks
(Selve sangen begynner på 0:57 omtrent) av Dimmu Borgir. :p

 

Så det går an å kun kjøpe trommesettet og spillet? Har allerede gitar fra GH2 :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan også se at The killers spiller Rock band i "Read my mind" musikkvideoen deres! Gliste stort da jeg så det ista! :D Først tenkte jeg at det var fett at gitaristen brukte GH gitar.. men, så satt plutselig trommisen og dengte løs på et trommesett forran en tv også! :D

Ikke lange klippet med det altså.. men, tyder vel kanskje på at vi får se denne sangen i den ferdige versjonen?

Lenke til kommentar

En ting som er fett da. vis du går på www.rockbandgame.com trur jeg sia heter. så kommer du te home sia. så kliker du på lixsom på avisa der, så kan du skrive inn din egen sangliste, så kansje de velger en av de sangene som du skreiv.. litt fett da vis du hadde skrivd inn en sang så kommer det på spellet :cool:

Lenke til kommentar

så en diskusjon om dette spillet på Gametrailers.com. Kittet vil inneholde 2gitarer og 1 trommesett, man kan også bruke xbox headsettet til vokalen. Det er ihvertfal det som på sagt på gametrailers.com.

 

Kommer sikkert til å bli dritfett, men tror ikke jeg gidder å bruke over 2k på det. ;)

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...