DilliMusic Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 ja som det står over. hvor mye kan man søke om på frifond?
BrokenTomato Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Er vel lov til å søke på så mye som man trenger? Eller er det sånn at man spesifiserer søknaden etter hva som er max? Høres litt feil ut etter min mening.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 man kan jo søke om 1 mill hvis man vill men du får det neppe.. de fleste får ca halvparten av det de har søkt om, men jeg tror du må dokumtere bruken og til hva det er og en realistisk pris...
fbassbassbass Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 man kan jo søke om 1 mill hvis man vill men du får det neppe..de fleste får ca halvparten av det de har søkt om, men man må absolutt dokumtere bruken og til hva det er og en realistisk pris... 9037639[/snapback] Fixed. Før sommerferien nå fikk bandet jeg spiller i brev om at hvis vi ikke sendte kvittering/dokumentasjon på kjøpet vårt, så måtte vi betale tilbake alle pengene vi hadde fått. Heldigvis hadde vi den. Så pass godt på kvitteringa!
dabbo-baze Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 Jeg og bandet søkte etter 8000 og fikk 4000. Ja, og vi sendte kvittering tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå