Spursen Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Hei. jeg har formatert pc`n min, og har dermed mistet lyden. Lydkortet er integrert i hovedkortet. Hovedkortet er nforce4-a754. Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe en gratis driver til dette hovedkortet, eventuelt kun lydkortet? Jmdata, hvor jeg kjøpte pc`n, har elendig kundeservice... Jeg har kontaktet dem 4 ganger, uten resultat mht nye drivere... På forhånd takk! Mvh Spursen:)
Stian89 Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Du kan bruke et medium som heter internett. Gå til produsentens hjemmeside, finn ditt HK, og alle drivere vil ligge der.
-Tommy Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 (endret) Men siden jeg ikke har noe bedre å gjøre på så kan du prøve denne linken. Endret 4. juli 2007 av Jarmo
Skagen Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 Men siden jeg ikke har noe bedre å gjøre på så kan du prøve denne linken. 9001935[/snapback] 1. Hvorfor lenker du til Intel-drivere når han sier hovedkortet benytter AMDs S754 (jmf. hovedkortnavnet)? 2. Hvorfor antar du han bruker 64-bits Windows XP? Er jo utrolig få som bruker dette sammenlignet selv med 64-bits Vista. Gå heller hit og velg nForce Audio Drivers eller nForce 4/nForce 500 AMD. Vil tippe du skal ha førstnevnte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå