Gå til innhold

Ny nokia N65 piper med høy frekvens


Anbefalte innlegg

Ny nokia N65 piper med høy frekvens, dvs holder du den intil øret etter du har åpnet flipen hører du en jeg vil kalle det en høy frekvens av en slags pipelyd, er det noe feil på telefonen??

 

Noen som har vært borti dette?

 

Telefonen er en uke gammel, har ikke forsøkt med gjenoppretting.

 

EDT: Må også informere om at lyden forsvinner helt da jeg lukker dekselet eller venter ca 10sekunder med og taste noen knapper.

Endret av magnus85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager, BACKLIGHT'en kan give en hyletone gennem højtaleren. Se om den ikke forsvinder når lyset slukkes i skærmen.

9002805[/snapback]

 

Korrekt..Er det på noen mulig måte mulig og få deaktivert det lyset for den lyden er RIMELIG irriterende..kun hatt telefon ei uke og den begynner gå meg på nervene..

Lenke til kommentar

Har heller ikke lys på tastene 1-9 * # så virker som det er noe feil med den ja, kjøpt i butikk så angretten utgår desverre.. Sende inn på service nå kan jeg vente år med og få den tilbake igjen tenker jeg, sommerferie og alt..

 

Hvordan skru av backlight? Tror ikke man får gjort dette.

Lenke til kommentar

Prøvede lige med min egen E65 og nej, du kan kun justere den ned til 5 sekunder. My bad..

Selvfølgelig kedeligt at skulle undvære mobilen i ferien, men gå ind på Nokias hjemmeside og find dit nærmeste service værksted og send direkte til dem (ring først). Så springer du i hvert fald butikken over.. Har aldrig ventet mere end 14 dage på en tlf. når det er blevet gjort sådan (men det er selvfølgelig ingen garati for dig ;).

 

Held og lykke. Det ER en fin telefon når den virker!

Lenke til kommentar
Prøvede lige med min egen E65 og nej, du kan kun justere den ned til 5 sekunder. My bad..

Selvfølgelig kedeligt at skulle undvære mobilen i ferien, men gå ind på Nokias hjemmeside og find dit nærmeste service værksted og send direkte til dem (ring først). Så springer du i hvert fald butikken over.. Har aldrig ventet mere end 14 dage på en tlf. når det er blevet gjort sådan (men det er selvfølgelig ingen garati for dig ;).

 

Held og lykke. Det ER en fin telefon når den virker!

9010879[/snapback]

 

14dager er også for meg for lenge.. liker heller ikke ha en telefon hvor jeg vet er blitt åpnet og fiklet med, selv ikke kun om det gjelder for autoriserte service verksteder..men men..synes nå butikken kunne gitt meg en ny jeg da..selv om ikke kravet er der..pleier som regel handle fra nett så ..

Lenke til kommentar
Pipelyden får du nok ikke vekk.  Jeg leverte min inn, men fikk bare beskjed fra verkstedet om at det er strømforsyningene til tastaturlyset som lager lyden... er vist ikke noe å gjøre med det!  Samme problem på nokia n70

9018831[/snapback]

 

Levert inn på service nå så får jeg se.. Da snakker vi garantert ikke om samme pipelyd, den er høyfrekvent og plagsom til de grader..Regner med jeg får ny...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...