Patience Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 (endret) Helleu folks Se på dette bildet; Her skal det opprinnelig være internet explorer, og Windows Mail (hvis jeg ikke husker totalt bananas) - samt en beskrivelse under. Nå er det ikke noe problem å selv opprette disse snarveiene slik at det fungerer og tjener samme hensikt som det gjorde opprinnelig, men det er en liten visuell forskjell mellom slik det blir da, og slik det var da jeg installerte Vista. Disse snarveiene hadde ikke bare navnet sitt, men også en liten forklaring på linje nummer 2. Jeg lurer på om det er mulig for meg å opprette disse snarveiene slik at det ser ut akkurat som det gjorde i begynnelsen? Endret 2. juli 2007 av Patience
Christian. Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 (endret) Høyreklikk og velg egenskaper når du er på start menyen, klikk på tilpass og kryss på "Internett-kobling" og "E-postkobling". (Vet ikke hva disse heter i engelsk utgave, men de er helt på bunnen av vinduet som kommer opp) Endret 2. juli 2007 av ChRiStiAn^
Patience Skrevet 3. juli 2007 Forfatter Skrevet 3. juli 2007 He he, så jævlig bra. Og så jævlig enkelt. Tror jeg går i skjul her på hw.no så de andre ikke skal tro jeg er fullstendig lost Takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå