Cigarette Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Heisann folket:) Jeg har nå fått start på den litt aldrede IBM R51 laptopen min. Jeg instalerte WoW i går kveld, og i dag skal jeg spille litt på min kjære priest. Men når jeg går inn, flyter ikke spillet smertefritt:P Så det jeg lurer på er hva som kan hukes av på Video Options osv, får å gjøre at det flyter bedre:) Takk på forhånd:)
KillerX Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Peise alt på det laveste? er vell ikke så mye annet å tweake på?
Rata101 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Page-fila er vel noe av det som ofte er årsak til treig grafikk. Defragmentert harddisk med god plass er sikkert ikke så dumt. Ellers ville jeg bare skrudd alt ned på minimum og justert opp etterhvert.
Misantropen Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Ligg unna alt annet en 1x AA på grafikken i hvertfall.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Ligg unna alt annet en 1x AA på grafikken i hvertfall. 8992677[/snapback] Man kan vel ikke stille AA i WoW?
binko Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 (endret) Har jeg rett når jeg sier AA er Anti-Aliasing..? I såfall kan man vel ikke stille på den i WoW, eller..? EDIT: Søren, for seint ute.. ^^ Endret 3. juli 2007 av Binko
Sjark Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Joda det er fult muligt, på video options oppe i venstre hjørne kan du velge farge og AA =)
binko Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Ja det kan du.. Da får du sette den på 1x eller noe da.
Misantropen Skrevet 3. juli 2007 Skrevet 3. juli 2007 Ja, man kan sette 1x, 2x og 4x i selve spillet såvidt jeg har sett. Dette eter mye ytelse. Det å endre til 16bit hjelper dog heller fint lite kontra 24bit. Full screen glow effect kan du skru av bare først som sist, da det bare ser j**ig ut. Sett "View distance" eller hva det nå heter til til 3/4 av maks avstand. Resten må man gjerne prøve seg litt frem med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå