Gå til innhold

Paladin Tank, Talent spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var da voldsomt til aggressivt innlegg da :D .

Ja, jeg har tanket raid instances - i SSC. Da hadde jeg 200 spell damage, og det holdt om jeg fikk god tid på meg. Jeg vet ikke om du har tanket noe i SSC, jeg, men det gir endel interessante problemer med trash pulls og AoE aggro, så du kan ikke alltid åpne med Avenger's Shield eller spamkaste Consecration.

Jobben min har firewallet Blizzard, så jeg får ikke linket armory stats nå, men jeg skal legge det til senere i kveld.

Men igjen, seriøst - når du begynner å få litt T5 og T4 paladin tanking gear så bruker du det. Og du bruker et våpen som gir god spell damage - en tankadin blåser jo uansett i white damage og da bruker du en noenlunde hurtig caster-mainhand (Continuum blade, gladiator-mace eller lignende). Du enchanter spell damage på items der du ikke kan enchante +Sta/Dodge/"Agi".

Og da har du mer enn 150 spell damage. Jeg skjønner ikke problemet en gang, må jeg innrømme. Det er som om Per og Kåre blir personlig fornærmet over ideen om at de må bruke litt paladin-gear og ikke bare geare Continuum blade og resten krigerutstyr. Jeg skjønner ikke hvordan dere klarer å tanke på høyere nivå uten å bruke tankadin-utstyr som T4/T5/SSC/Eye-oppskrifter; krigeritems fra Karazhan holder ikke uendelig lenge.

Du kan sikkert, om du insisterer, bruke et tank-våpen (King's Defender, macen som dropper fra Lurker eller tilsvarende), og fylle opp spell damage-kvoten via tankadin gear men du ofrer du 150++ spell damage for bittelitt defense/hit/AC og white damage.

Jeg klarer ikke helt å fri meg fra tanken at vi sitter og diskuterer forbi hverandre, dog, og jeg gjentar gjerne at 150 spell damage er nok for Karazhan (siden du kan kaste Exorsism). Men jeg er bastant på at du trenger mer enn 150 damage for å være en noenlunde pålitelig tank i 25 manns instances. Og spell damage er ganske enkelt å få tak i siden 1) Du får så mye fra et godt våpen og 2) Det finnes nesten ikke tanking gear som ikke er T4/T5 etter Karazhan og alt tankadin-gearet har uansett spell damage på seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og da har du mer enn 150 spell damage. Jeg skjønner ikke problemet en gang, må jeg innrømme. Det er som om Per og Kåre blir personlig fornærmet over ideen om at de må bruke litt paladin-gear og ikke bare geare Continuum blade og resten krigerutstyr.

9008343[/snapback]

Stråmannsargument.

Jeg har bare sagt at det fungerer med 150 spell damage, du påstår det motsatte.

Jeg vet at jeg har tanka Karazhan med 150, uten å måtte ty til eksessiv spamming av exorcism for å holde aggroen.

Derfor faller argumentasjonen din til bunns, noe stråmannen din er et bevis på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...