termi.- Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Fant ingen andre innlegg som viste til denne trailer so, here we go. http://www.gametrailers.com/player/20533.html
LeBateleur Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 "If the Danes (Danmark) capture Scandinavia, they can found The Kalmar Union, and get hold of powerful Norwegian units" (noe sånt, fritt fra minnet:P) Bare på grunn av det skal jeg ha den expansionpacken!
Barista Bob Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 "If the Danes (Danmark) capture Scandinavia, they can found The Kalmar Union, and get hold of powerful Norwegian units" (noe sånt, fritt fra minnet:P) Bare på grunn av det skal jeg ha den expansionpacken! 8975207[/snapback] Du vet at i england campaignen kan du spille som Norge?
LeBateleur Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 "If the Danes (Danmark) capture Scandinavia, they can found The Kalmar Union, and get hold of powerful Norwegian units" (noe sånt, fritt fra minnet:P) Bare på grunn av det skal jeg ha den expansionpacken! 8975207[/snapback] Du vet at i england campaignen kan du spille som Norge? 9002240[/snapback] Ja, men siden de sa powerful på traileren.. Vil liksom støtte creative assembly pga det
Barista Bob Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 "If the Danes (Danmark) capture Scandinavia, they can found The Kalmar Union, and get hold of powerful Norwegian units" (noe sånt, fritt fra minnet:P) Bare på grunn av det skal jeg ha den expansionpacken! 8975207[/snapback] Du vet at i england campaignen kan du spille som Norge? 9002240[/snapback] Ja, men siden de sa powerful på traileren.. Vil liksom støtte creative assembly pga det 9029651[/snapback] Ah, skjønner det... Er på tide at de legger litt vekt på oss Nordmenn syns jeg. Har vært mye Dasnker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå