Kanetheheatsink Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 Hei! Noen som vet hvordan han typen her har fått kart av denne typen? Addon, eller..? Mvh. Lasse
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 World-minimap et eller anna. Husker jeg fant den, men den var utdatert
World Of Warcraft Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 YAtlas er no lignende men det kartet er eksternt som de andre atlas karta
MrRexor Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 De to mest brukte map-addonene er Cartographer og MetaMap. Hvem av disse du vil bruke er helt opp til deg, men jeg har mest kjennskap til MetaMap og det funker veldig bra. Har instance-maps, muligheter til waypoints, show un-explored og masse mer.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 28. juni 2007 Skrevet 28. juni 2007 (endret) Metamap og Cartographer er nesten helt like, men de fleste liker vel Cartographer best. Men det er OT her, trådstarter spørr etter addon'n som gir det minimap-stil på verdenskartet. edit: Addon'n heter Yatlas og finnes her: http://wow-en.curse-gaming.com/downloads/details/3039/ Men den funker ikke tror jeg. :/ Endret 28. juni 2007 av Slettet-p4PIYwb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå