Andre88no Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 I september skal jeg inn i millitæret og da kunne jeg tenkt meg en bærbar pc som jeg kan bruke til litt spilling og se filmer og serier på. -den må kunne kjøre age of conan og warhammer online, selv om jeg ikke tror det er blitt oppgitt noen maskinkrav til disse spillene. -stor harddisk er ikke nødvendig, skal ha alt av filmer og serier på en ekstern -den må enten ha trådløst internet eller muligheten til å få det -ellers er det fint om den ikke bråker for mye og har en bra skjerm jeg skal ikke inn i militæret før i september, burde jeg kanskje vente til da med å kjøpe? får jeg mer for pengene da? takker for svar
MacBoy Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Du får vel ikke en bra nok pc for 8000 som greier å kjøre age of conan og warhammer. Du må nok opp til ca. 13000kr klassen
Fredrik.B Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 denne er litt dyrere men burde klare AOC og warhammer. http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=38376
Andre88no Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Skrevet 27. juni 2007 I september skal jeg inn i millitæret og da kunne jeg tenkt meg en bærbar pc som jeg kan bruke til litt spilling og se filmer og serier på. -den må kunne kjøre age of conan og warhammer online, selv om jeg ikke tror det er blitt oppgitt noen maskinkrav til disse spillene. -stor harddisk er ikke nødvendig, skal ha alt av filmer og serier på en ekstern -den må enten ha trådløst internet eller muligheten til å få det -ellers er det fint om den ikke bråker for mye og har en bra skjerm jeg skal ikke inn i militæret før i september, burde jeg kanskje vente til da med å kjøpe? får jeg mer for pengene da? takker for svar 8954516[/snapback] hmmm. trodde ikke de spillene krevde så mye. men det er ikke nødvendig at jeg kan spille på full grafikk. vill bare kunne teste de litt
krbalto Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 I september skal jeg inn i millitæret og da kunne jeg tenkt meg en bærbar pc som jeg kan bruke til litt spilling og se filmer og serier på. -den må kunne kjøre age of conan og warhammer online, selv om jeg ikke tror det er blitt oppgitt noen maskinkrav til disse spillene. -stor harddisk er ikke nødvendig, skal ha alt av filmer og serier på en ekstern -den må enten ha trådløst internet eller muligheten til å få det -ellers er det fint om den ikke bråker for mye og har en bra skjerm jeg skal ikke inn i militæret før i september, burde jeg kanskje vente til da med å kjøpe? får jeg mer for pengene da? takker for svar 8954516[/snapback] 8000.- blir nok for lite hvis du skal spille de spillene. Da må du nok strekke deg litt til... Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå