Gå til innhold

ny laptop til ca 8000kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

I september skal jeg inn i millitæret og da kunne jeg tenkt meg en bærbar pc som jeg kan bruke til litt spilling og se filmer og serier på.

-den må kunne kjøre age of conan og warhammer online, selv om jeg ikke tror det er blitt oppgitt noen maskinkrav til disse spillene.

-stor harddisk er ikke nødvendig, skal ha alt av filmer og serier på en ekstern

-den må enten ha trådløst internet eller muligheten til å få det

-ellers er det fint om den ikke bråker for mye og har en bra skjerm

jeg skal ikke inn i militæret før i september, burde jeg kanskje vente til da med å kjøpe? får jeg mer for pengene da?

takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel ikke en bra nok pc for 8000 som greier å kjøre age of conan og warhammer. Du må nok opp til ca. 13000kr klassen

Skrevet
I september skal jeg inn i millitæret og da kunne jeg tenkt meg en bærbar pc som jeg kan bruke til litt spilling og se filmer og serier på.

-den må kunne kjøre age of conan og warhammer online, selv om jeg ikke tror det er blitt oppgitt noen maskinkrav til disse spillene.

jeg skal ikke inn i militæret før i september, burde jeg kanskje vente til da med å kjøpe? får jeg mer for pengene da?

takker for svar

8954516[/snapback]

hmmm. trodde ikke de spillene krevde så mye. men det er ikke nødvendig at jeg kan spille på full grafikk. vill bare kunne teste de litt

Skrevet

takker for svar

8954516[/snapback]

8000.- blir nok for lite hvis du skal spille de spillene.

Da må du nok strekke deg litt til...

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...