wolf5 Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 (endret) Noen har spillt dette på Vista? Jeg liker så langt spillet, men får sånn ca hvert 1-2 minutt en drop i framerate ned fra 50-60 fps til 18-20 fps. Der ligger den i 10-20 sekunder og så spretter frameraten opp igjen. Fatter ikke hvorfor det skjer. Det skjer om jeg beveger meg rundt om eller står helt i ro. I den vantro at det måtte være noe med Vista fikk jeg testet spillet i XP også (vha noen smarte filer som folk sikkert har hørt om). Samme problemstilling der og, så da lurer jeg på hva som kan være årsaken. Er det bare meg som har dette problemet? Specs: nvidia 7950 kort 3Gb ram intel core 2 duo 6600. Vista 32bit Endret 26. juni 2007 av wolf5
NightWolfie Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Hmm, kan være noen bugs som ligger i 64bits versjonen. Husk at denne versjonen må emulere spillet i 32bits som også fører til ytelsestap. Noe mer enn dette kan jeg ikke hjelpe
wolf5 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 Noen der ute som spiller Shadowrun på Vista uten noen som helst form for problemer?
NightWolfie Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Sorry, surrer her. Du sa du hadde 32bits .. never mind
slimjim Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Her fant jeg ennå en grunn til å ikke kjøre dette i vista. However, things get even worse for MS as apparently performance goes up 30% when the game is played on XP and graphic detail can also be set much higher than it could be on a similar speced machine that was running Vista. The final nail in the coffin is that when the game is played on XP the game now loads much faster too!
NightWolfie Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Her fant jeg ennå en grunn til å ikke kjøre dette i vista. However, things get even worse for MS as apparently performance goes up 30% when the game is played on XP and graphic detail can also be set much higher than it could be on a similar speced machine that was running Vista. The final nail in the coffin is that when the game is played on XP the game now loads much faster too! 8955607[/snapback] Det forventet jeg egentlig, at spill og applikasjoner som kjøres på vista går dårligere. Nyere og bedre drivere er på vei og vil nok øke ytelsen etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå