Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente, 19 år - jomfru


Gjest Gjest_Emma_*

Anbefalte innlegg

Jeg ser verken noe negativt eller positivt med det. Jeg og hun jeg hadde sex med første gan var begge 18-19 år, og jeg kan vel ikke si at det er så uvanlig. Og "jomfru" er jo bare et menneskelig begrep uansett, som ikke har noe spesielt å si, utenom at man aldri har prøvd å formere seg før

 

Jeg vet ikke om du er religiøs eller hva det skulle være, men det er vel ikke noe spesielt magisk med jomfrudommen. Det er bare å ha sex når du skulle ønske det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne tråden beviser at gutter er voldsomt eiesyke. Ser at mange svar går i retning av at det er positivt at du er ren(!) og ikke har pult heile bygda. Jenter skal være madonnaer for samfunnet, men mot hver enkelt gutt skal du være hore. Altså utad skal du være jomfru og "ren", mens om du sier nei til en gutt så er du prippen og luremus. Mot den individuelle gutt skal du være hore, så lenge du bare er hans hore.

 

Moralen er: gjør som du selv vil og gi faen i om andre synes det er positivt eller negativt.

9438490[/snapback]

 

Jeg er 100% enig. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange gutter mener at det er negativt om en jente ikke er jomfru. Det er jo bare et ubetydelig menneskelig begrep, og har ingenting å si for hvordan person hun er. Det er bare så dumt å si at jenter er løs og horer om de har sex med folk, mens man vanligvis ikke reagerer i det hele tatt om en gutt har sex med halve byen

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...