Gå til innhold

Alternativ til battle.net (warcraft 3)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og noen venner vil linke på warcraft 3, men vi orker ikke å flytte på oss. Finnes det et alternativ til battle.net for å gjøre dette? (Kanskje noe enklere, mer oversiktlig?)

edit: Jeg glemte å si at vi var nødt til å linke over bredbånd, så Local Area Network er utelukket.

Endret av kfinne
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg og noen venner vil linke på warcraft 3, men vi orker ikke å flytte på oss. Finnes det et alternativ til battle.net for å gjøre dette? (Kanskje noe enklere, mer oversiktlig?)

8943465[/snapback]

LAN (som finnes rett under Battle.net knappen), ruter, eller Hamachi

• 2 uker senere...
Skrevet

Lyst til å forklare hvordan dere konfigurerte Hamachi? Har for øyeblikket laget et nettverk på Hamachi og venenne mine kommer inn på det og vi får chattet osv der. Problemet er at når jeg prøver å hoste et game på WC3 på Local Area Network, så finner ingen av dem meg. Har åpnet alle portene i routeren og skrudd av alt som har med anti-virus å gjøre, men fungerer fortsatt ikke. Tips?

Skrevet
Lyst til å forklare hvordan dere konfigurerte Hamachi? Har for øyeblikket laget et nettverk på Hamachi og venenne mine kommer inn på det og vi får chattet osv der. Problemet er at når jeg prøver å hoste et game på WC3 på Local Area Network, så finner ingen av dem meg. Har åpnet alle portene i routeren og skrudd av alt som har med anti-virus å gjøre, men fungerer fortsatt ikke. Tips?

9005079[/snapback]

Jeg hadde det samme problemet. Antar du har installert versjon 1.0.2.1 eller 1.0.2.2? Jeg vet ikke hvorfor, men WC3 funket ikke med noen av disse versjonene. Lastet ned og installerte v. 1.0.1.5 på alle maskinene og vips (!) så funket det. Vil også være en fordel å åpne for både WC3 og hamachi i brannmuren.

Si ifra om hvordan det gikk med v.1.0.1.5 :)

Du kan laste den ned herfra: Hamachi 1.0.1.5

Skrevet (endret)

Tusen takk for kjapt svar! Bruker 1.0.2.1, ja, så laster ned 1.0.1.5 nå, update kommer straks. :)

Edit: Funka! Tusen hjertelig takk! <3

Endret av Kasp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...