Mr. -=NeoguN=- Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 NÅ har jeg bæsjet godt på leggen. Jeg har blitt uvenner med Duty Faction. Det vil si at jeg ikke får levert noen quester hos Barkeep eller noen av de folkene rundt i Rostok. Jeg gjorde et oppdrag for Freedom. Dette var å eliminere en innpåsliten Duty Squad på en gård like ved. Jeg tenkte ikke på at Rostok var under Duty'sk styre. Hva kan jeg gjøre?
Hawkn Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Fuck'em all og skyt deg inn til Barkeeper. Det var det jeg gjorde.
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Ja, prøvde det og, men daua ganske kjapt. Hehe. Andre muligheter?
Hawkn Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 (endret) Ja, prøvde det og, men daua ganske kjapt. Hehe. Andre muligheter? 8942578[/snapback] Har ikke hørt om noen måte å bli venn med dem igjen, så tror ikke det. Sorry Edit: Du kan jo prøve å snike deg inn på natta , men jeg tror det er evig vanskelig Endret 25. juni 2007 av Hawkn
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Bynte på nytt, jeg. 20 Duty-soldater blei litt vanskelig for meg. Hehe. Men nå har jeg et anna spørsmål! Hvor finner jeg "Tail of the Pseudodog"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå