Gå til innhold

Noen som kjører 8800GTX på Vista x64 perfekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om det finnes noen her som kjører 8800GTX med Vista x64. Og som kan bekrefte/avkrefte om de IKKE har noen problemer rundt kjøring av spill som BF2142, S.T.A.L.K.E.R, G.R.A.W.2 Demo.

For min del så kjører:

BF2142 ok, om jeg har alt på max, men setter textures til medium (jeg men jjeg får noen blinkende striper over skjermen innimellom.... litt artifacts "light" :-)

S.T.A.L.K.E.R: samme blinkende tynne hvite striper som blinker litt på kryss og tvers feks på bakken, men ellers ok...

G.R.A.W.2 Demo:

Funker fett i 10 sek så henger den seg og Vista rapporterer at driveren har gjort noe feil og blir restartet..

Takknemmelig for svar!

W

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg lurte på om det finnes noen her som kjører 8800GTX med Vista x64. Og som kan bekrefte/avkrefte om de IKKE har noen problemer rundt kjøring av spill som BF2142, S.T.A.L.K.E.R, G.R.A.W.2 Demo.

For min del så kjører:

BF2142 ok, om jeg har alt på max, men setter textures til medium (jeg men jjeg får noen blinkende striper over skjermen innimellom.... litt artifacts "light" :-)

S.T.A.L.K.E.R: samme blinkende tynne hvite striper som blinker litt på kryss og tvers feks på bakken, men ellers ok...

G.R.A.W.2 Demo:

Funker fett i 10 sek så henger den seg og Vista rapporterer at driveren har gjort noe feil og blir restartet..

Takknemmelig for svar!

W

8932127[/snapback]

Aldri et eneste problem i det hele tatt. Trur nok problemene dine har en annen grunn enn 8800GTX + vistax64... mulig tempratur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...