warmaster Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Hei! Jeg lurte på om det finnes noen her som kjører 8800GTX med Vista x64. Og som kan bekrefte/avkrefte om de IKKE har noen problemer rundt kjøring av spill som BF2142, S.T.A.L.K.E.R, G.R.A.W.2 Demo. For min del så kjører: BF2142 ok, om jeg har alt på max, men setter textures til medium (jeg men jjeg får noen blinkende striper over skjermen innimellom.... litt artifacts "light" :-) S.T.A.L.K.E.R: samme blinkende tynne hvite striper som blinker litt på kryss og tvers feks på bakken, men ellers ok... G.R.A.W.2 Demo: Funker fett i 10 sek så henger den seg og Vista rapporterer at driveren har gjort noe feil og blir restartet.. Takknemmelig for svar! W
Silverino Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Hei! Jeg lurte på om det finnes noen her som kjører 8800GTX med Vista x64. Og som kan bekrefte/avkrefte om de IKKE har noen problemer rundt kjøring av spill som BF2142, S.T.A.L.K.E.R, G.R.A.W.2 Demo. For min del så kjører: BF2142 ok, om jeg har alt på max, men setter textures til medium (jeg men jjeg får noen blinkende striper over skjermen innimellom.... litt artifacts "light" :-) S.T.A.L.K.E.R: samme blinkende tynne hvite striper som blinker litt på kryss og tvers feks på bakken, men ellers ok... G.R.A.W.2 Demo: Funker fett i 10 sek så henger den seg og Vista rapporterer at driveren har gjort noe feil og blir restartet.. Takknemmelig for svar! W 8932127[/snapback] Aldri et eneste problem i det hele tatt. Trur nok problemene dine har en annen grunn enn 8800GTX + vistax64... mulig tempratur?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå