Gå til innhold

[Løst]Problemer med Gothic 3 på Vista 32

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja ja, da har jeg gått til anskaffelse av Gothic 3. Etter å ha lest en rekke anmeldelser og sett noen gameplay videoer så fant jeg ut at dette kunne være spillet for meg. I min iver sjekket jeg ikke om spillet hadde problemer med Vista og nå sitter jeg her uten mulighet til å spille. Det som skjer hver gang jeg prøver å spille er at spillet kræsjer etter 5-10 minuter med spilling. De første 5-10 minuttene med spilling går helt knirkfrit. Jeg vet ikke 100% om problemene blir forårsaket av Vista, men ut fra erfaring så går jeg ut ifra dette. Jeg har oppdatert spillet til Patch 1.12. Er det noen som har en løsning?

Min maskinvare er følgende:

8800 gts 640 mb / E6600 @ 2.40 ghz / 2048 gb ram. (har 2048 gb ram liggende som jeg kan sette inn, har bare ikke fått rota meg til å gjøre det enda, men dette kan jeg nok gjøre hvis det kan løse problemet).

Jeg har virkelig lyst til å prøve dette spillet, så alle svar, tanker og idèer er velkommene. :)

Edit: Jeg prøvde å justere litt på grafikk instillingene, og nå fungerer spillet greit.

Endret av Pimmy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...