Gå til innhold

Kjøp av skjermkort


bossul

Anbefalte innlegg

Hei, hadde en gammel, ubrukt brukerkonto her på forumet og endelig fikk jeg bruk for den :)

Skal oppgradere fra mitt ødelagdte 7900gt kort og har noen spørsmål.

 

Gidder ikke å skrive ned spesifikasjonene på pcen min, men den er helt greit til gaming :)

Kjører en 19" LG med 1280*1024 oppløsning normalt. HAr selvfølgelig ikke noe imot høyere oppløsninger;)

Trenger et kort som kan kjøre de fleste DX10 spill greit i den oppløsningen med full grafikk. (Planlegger ikke Crysis på fullt, som alle maser om:P)

Skal vel i hovedsak spille Age of Conan med det nye kortet, så blir det vel noen andre spill innimellom.

 

Har allerede bestemt meg for at det blir 8800GT, men vet ikke hvilket det er verdt å satse på :/

Er det noe poeng å kjøpe 640mb versjonen, når OC versjonene av 320mb allerede er klokket over det?

 

Om 320mb holder, er det vits i å betale 400kr ekstra for et

"MSI GeForce 8800 GTS 320 MB OC" kort enn et "MSI GeForce 8800 GTS 320 MB OC" ?

 

Har sett testen av MSI her på Hardware.no og det virket som et bra skjermkort, men er ikke Foxconn klokket akkurat likt?

 

Takk for svar :)

Endret av bossul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke noe spessiel forskjell på de forskjellige merkene. Så det spiller liten eller inge rolle hvilket merke du velger.

 

Siden du kjører så "lav" oppløsning så tror jeg ikke det vill være stor forskell på 640mb og 320mb versjonen. Så jeg ville valgt det billigste 8800GTS korte jeg fant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...