Vidar Busk Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Heisann! Jeg får en merkelig grafikk feil når jeg setter opp Anti analising og Antriskopisk filter! Alle skrift-typer får merkelige prikker og streker i seg. (Bilde)
Turbo sindre Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Har du nyeste driver til graffik kortet ditt?
Stigma Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Vanskelig å si nøyaktig hvor feilen ligger, men det første jeg ville prøvd er å installere alternative drivere. Dvs. prøv nyeste drivere, og hvis det er dem du allerede bruke,r prøv å gå tilbake en versjon eller to. Se om det retter opp i det. -Stigma
Vidar Busk Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Skrevet 23. juni 2007 Vanskelig å si nøyaktig hvor feilen ligger, men det første jeg ville prøvd er å installere alternative drivere. Dvs. prøv nyeste drivere, og hvis det er dem du allerede bruke,r prøv å gå tilbake en versjon eller to. Se om det retter opp i det. -Stigma 8930056[/snapback] Det har jeg prøvd! Installert de nyeste catalyst driverene :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå