gobyfly Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Hei. Jeg har misstanke om at spillet mitt aldri blir patcha. Progressbaren bare går til 25% , vips borte , så instaleringen er bare et vindu som dukker opp og så bort like fort. Eller skal det gå så fort ? Er det en måte å sjekke hvilken versjon du har ? Har sjekket alle krinkler og kroker på main menu , men finner ikke noen som minner om versjonen av spillet. Mange takk
Mit Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Nå er det en stund siden jeg installerte patchene til G3 så jeg husker ikke hvor lang tid det tok. Uansett, for og sjekke versjonen ser du der du installerte spillet (C:\Programfiler\Gothic III\) eller noe, inne i den mappa finner du 'Gothic3.exe' og 'Engine.dll', høyereklikk på en av de og se på 'egenskaper' så 'versjon'. Forutsatt at du bruker Win XP, sikkert noe av det samme med Vista. Jeg ser 'Filversjon: 1.12.26364.0' hos meg. Jeg går utifra at det er pga. at jeg har 1.12-patchen ... Mulig du kan se hvilken versjon du har i noen av de andre filene der også, jeg har ikke sjekka alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå