Soldierr Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 (endret) Kjøpte meg dette spillet i dag, konge, men hver gang jeg dævver, hopper eller går opp en stige blir det flimmer i hele skjermen! Det vil si sånn det ser ut hvis du filmer en skjerm med et kamera, streker går opp og ned. Jeg har prøvd alle mulige resolutions inne på spillet, men ingen forskjell(bare at flimmeret fikk et litt annet mønster). Så er det noe mer jeg kan gjøre? Jeg har forresten bare prøvd meg på singleplayer, tror dere det kan være annerledes på multi? EDIT: Jeg har nå patcha og spilt multi, fortsatt flimmer.. Hver så snill og hjelp, det er så utrolig irriterende Endret 23. juni 2007 av Hylians
Krissern_ Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Prøv å oppdatere driveren til skjermkortet ditt http://ati.amd.com/support/drivers/xp/mobility-xp.html for ditt kort som er x1600, sant? Last ned den største med Catalyst Control Center
Soldierr Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 Wooho, jeg fiksa det ved å endre noen instillinger på Catalyst center
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå