wollywella Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har kommet til oppdrag 3 på "romans". Oppdraget heter "Northern meetings" eller noe i den duren. Det starter du med en del innbyggere på en "hovedøy" og noen få innbyggere på en del av en annen øy. Problemet mitt er at jeg får ikke fraktet "tools" fra hovedøya til den andre. Hvordan skal jeg gjøre dette?
Lasse 90 Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 (endret) Du må bygge en dock på hovedøya og lage et fraktskip. Men hvis det er det oppdraget jeg tror så er ikke det nødvendig. Du har nok ressurser på den andre øya til å bygge alt du trenger sålenge du ikke bygger alt på en gang og kun nøyer deg med det viktigste først. Endret 23. juni 2007 av BigFatty
wollywella Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Skrevet 23. juni 2007 Hele oppdraget går ut på å utslette masse egyptere tror jeg det var. Men jeg har mistet såpass mange soldater og er snart tom for resurser på hovedøya så jeg får snart ikke "produsert" flere soldater Er masse resurser på den andre øya, men har kun tools til å bygge EN woodcutter, EN stonecutter og EN sawmill
wollywella Skrevet 24. juni 2007 Forfatter Skrevet 24. juni 2007 Fikk det forresten til - så tråden kan bare slettes =) Var visst bare spillet mitt som ikke ville det jeg ville
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå