Flamme73 Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Noen som kan gi meg en link til der man kan kjøpe cs 1.6? Takker for svar!
Lightning- Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 http://steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=10&cc=NO
Flamme73 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Skrevet 23. juni 2007 Er Cs condintion zero det samme som 1.6?
Lightning- Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Er Cs condintion zero det samme som 1.6? 8926464[/snapback] Nei. Men vis du kjøper den her får du med 1.6 og CZ
Sidemaal Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Hvis du ikke liker å bestille over nettet, gå innom forskjellige lokale butikker. (gamezone(anbefales), Spaceworld(anbefales ikke) osv.) Det var det jeg gjorde Liker ikke bestille over nettet jeg
Jooakim Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Jeg vil si at Steampowered.com er vel så trygt å bestille fra. I tillegger det billigere (koster 60,-) og du kan spille CS etter cirka en halvtime etter du har trykket på kjøp-knappen (oppdateringer av CS o.l. tar cirka en halvtime).
Flamme73 Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Skrevet 23. juni 2007 Jeg vil si at Steampowered.com er vel så trygt å bestille fra. I tillegger det billigere (koster 60,-) og du kan spille CS etter cirka en halvtime etter du har trykket på kjøp-knappen (oppdateringer av CS o.l. tar cirka en halvtime). 8928421[/snapback] Hva, sender de ikke cden, får du den bare?
Fanta4free Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 kommer du til og spille aktivt eller bare litt i ny og ned?? vis det så send meg en pm så har jeg en fin deal til deg som du ikke kan motstå
Jooakim Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Jeg vil si at Steampowered.com er vel så trygt å bestille fra. I tillegger det billigere (koster 60,-) og du kan spille CS etter cirka en halvtime etter du har trykket på kjøp-knappen (oppdateringer av CS o.l. tar cirka en halvtime). 8928421[/snapback] Hva, sender de ikke cden, får du den bare? 8928571[/snapback] En trenger ikke CD for å spille spill på Steam. Om en registrerer et spill til Steam, trenger du kun å logge på Steam, så kan du spille det. Om du skal til en kompis, kan du laste ned Steam der, logge på, og spille. Jeg vil forresten IKKE anbefale deg å dele konto med andre. Om Steam merker at en konto blir brukt av flere IP-er ofte og samtidig, stenger de som oftest kontoen. Du må heller aldri tenke på å kjøpe kontoer av andre. Den du kjøper av, kan umulig garantere at kontoen ikke er blitt brukt til cheat.
nets Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Hvis du har lyst til å få en CD plate hjem i posten og evt. betale med faktura (nettbank) kan jeg anbefale Gamingzone.no, har bestillt et par spill derfra. Tok 3 dager fra jeg bestilte fra den var hjemme i postkassa http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=25035 (du får CS 1.6 og CZ med denne).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå